11 april 2024

75 jaar KBO-Hoeven

KBO Hoeven 75 jaar

Het feest

We zijn heel ver gevorderd met de voorbereidingen voor het 75-jarig bestaan van onze vereniging. Het meeste is geregeld, maar er zijn nog enkele aandachtspunten voor jullie. Met de  KBObodeHoeven van oktober kregen de leden die ingeschreven hebben voor het feest, een uitnodiging in de bus. U weet dat er in Bovendonk geen grote zalen zijn. Hierdoor gaan we de lunch gebruiken in 3 ruimtes. Het is de bedoeling dat, als u met vrienden en/of bekenden in dezelfde ruimte aan tafel wil gaan, u dan ook gezamenlijk dient binnen te komen. Bij aankomst graag de uitnodigingsbrief meebrengen en afgeven bij de ingang van Bovendonk. Hierna kan men dan snel doorlopen naar de volgende tafels waar men een gekleurd bandje om krijgt. Dit verwijst later weer naar de lunchzaal. We hebben een heel mooi en compleet programma voor jullie gemaakt en hopen dat we er met z’n allen een onvergetelijk mooie dag van gaan maken.

Namens de feestcommissie: